back

jag är sååå bra på att blogga.
ett litet inlägg får det bli, skolan suger just nu. tråkig är den. bit ihop ida för det är inte långt kvar nu.
va hos maria och åt igår, jag nadine och maria. grillning och mycket annan mat. jag tycker om att va med er, för jag äter så lite då. det är gott. senare kom även daniella sara och lai. mycket prat och ännu mer goda saker. tack för en mysig kväll i marias glashus mina töser.
blev också seriepremiär igår mot kuddby. vinst med 9-2! det känns så jävla gött faktist. roger ringde nyss och fråga om jag ville spela idag också, självklart vill jag det. så vi drar en till seriepremiär ikväll mot skge, och det är inte bara kul. det är skitkul. tagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0