barfota utan strumpor och skor

började dagen med att åka och träna, rätt skönt måste jag säga. maria och jag tog ett varv i spåret direkt efter. hurtiga tjejer som "springer". b-lags matchen drog igång precis efter. vi som inte va med tänkte att de kunde va gott med var sin pizza. och det var det. jag åt upp en hel barnpizza själv. det har inte hänt förut. tror jag inte? stolt.
efter matchen blev det hem till jonna. ja vi hade fullt upp. jonnas två kusiner kan inte sitta stilla. så det blev att leka med dom hela dagen. och jag har fått en ny favorit glass, cookie dough. jävlar vad god!
måste bara ta upp en sak till. jonna jag och farfar satt i bilen. jag och jonna sjön barfotavisan, tror jag den heter?

f: varför är ni barfota?
i: det är ju skööönt
j och i: börjar sjunga, "barfota utan strumpor och skor, ska jag vandra med dig"
i: visst är den här låten bra fafar?
f: ja, den är fin om man sjunger den på rätt sätt. alltså bra.
rena rama dissen.


gustav och elin en varm söndag


katja en varm söndag

igår blev det en hel dag i vingåker. det var varmt. för varmt.
på kvällen drog jag till jonna där nadine också var. en skönt och lugn kväll med dom ärthjärnorna. vi hade kul. det har jag alltid med dom. 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

o katja hon juckar kudden så fint :)

höörru gå in o skaffa facebook nu ärthjärna!

2009-04-26 @ 22:29:29
URL: http://mariadavidson.blogspot.com
Postat av: maria

och katja hon juckar kudden så fint :)

höörru gå in o skaffa facebook nu ärthjärna!

2009-04-26 @ 22:30:34
URL: http://mariadavidson.blogspot.com
Postat av: maria

och katja hon juckar kudden så fint :)

höörrru gå in o skaffa facebook nu ärthjärna !

2009-04-26 @ 22:32:05
URL: http://mariadavidson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0