köttfärsträd

dagens,
ida: vickan, va ska du ha i håret på skolavslutningen?
vickan: klänning
ida: men i håret vickan?
vickan: klänning sa jag ju.
tröga personer finns det också. föresten så fyller ungen 16 idag. grattis!

"japanskt körsbärsträd"
här har vi ett ekträd, det är grönt.
det här trädet är finare, det är lila. det är ett japanskt köttfärsträd. as garv.  
ibland undrar jag själv om jag är född på den här planeten.

låg ute lite över en timma nyss och det syns. mina fräknar börjar komma fram, som jag har ungefär 5 st av. men ändå.
jag funderar på att gå veta rundan nu, men vet inte om jag har så stor lust med det. men det skulle behövas. måste börja tänka på figuren.
jag ångra mig på en 1 sek. jag går och tar mig en fet glass istället. gooooott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0