stockholm

jag kan inte säga mer än fasen så kul vi hade.
4 yrhönor på stan var vi. det var kul.
alla 9or åt på kulturhuset. det var gott.
alla 9or inne på riksdagen. det var lite segt.
vi hade roligaste gruppen på vårat museum, tekniska. det var kul.
det var fint väder. det är skönt.
det var ett jävla liv i bussen. det var kul om man inte hade varit så trött. men vissa killar kunde verkligen inte hålla klaffen.
höjdpunkten, BUDDY HOLLY! jävlar så roligt det var. förnamnet var bara skratt. eller vad säger du fillan?
brolle var skeeeta bra.
och det var linus dag också. grattis bästa!

några bilder får ni på köpet när ni läser min blogg också.


bussen


jonte och leo


en blandning av ida och victoria


riksdagen


ida och linus glider runt i stockholm


vi fyra blev pinnar

victoria och ida


felicia


leo och fadi


ida jonte och victoria


anton och felicia


ojoj


buddy holly


brolle


grym

nu får det räcka. men kul hade jag. tack alla som gjorde min dag! speciellt killarna och mina 3 yrhönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0