en bra överskrift

just nu sitter jag här med min lilla kemibok och försöker få in allt i min lilla hjärna. det går rätt så bra ändå.
mitt enda stöd är janet leon- let go, den är sjukt bra. fortfarande. jag tröttnar inte. den dunkar i mitt rum nästa varje dag.
dagarna går fort när man har kul. som man brukar säga. det går fort nu men det är bara bra. för jag vill bort. börja ny skolan träffa nytt folk och börja om på nytt.
och sen måste jag nämna att jonna och maria är fan i mig, bäst. i tisdags när vi skulle beställa kläder på internet blev de inte några kläder. de vart massa bikinisar för jonna och sång istället. vi stog i marias säng och sjöng så att.. jag vet inte vad. högt som tusan iallfall. jag kan inte säga med ord hur bra ni är.

och på lördag drar sara oskar och jag till vingåker. det är rätt nice måste jag säga.
nu ska jag dunka så mitt rum rasar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0