allt är bättre

äntligen gjort. nu har vi bara 1 nationellt kvar i svenska och det är muntligt. skönt som bara den.
vi hade uppsatts idag och det fanns 4 olika att välja på när man skulle skriva uppsattsen men jag tog ett eget och det fick man. nattliv är temat. så jag berättade om när vi var hur många tjejer som helst i saras hus, när vi fira henne och lina tror jag det var? att vi dygna och så vidare. så det blev att sitta och skriva massor om det. men det var faktist kul. att man kunde vara så många utan att bråka om det ena och andra och att man inte behöver hata varandra. tänk på det, för de gjorde jag. livet skulle vara bättre. jag lovar. men hos vissa finns ju inte det där och det är lite synd faktist.
och när vi skrev så skulle det egentligen vara knäpp tyst men icke. jag satt mitt emot jonte och då går det inte att vara tyst. vi fick prata hur mycket vi ville nästan. sandra är snäll. och jonte får dagens trög ros. värre än mig.
: koden står under locket.
Jonte kollar i cola flaskan. bra jonte! ett litet garv under dom 3 timmarna fick vi ialfall. och jag har kommit på att våran klass är inte så pjåkig faktist.
snart ska jag träna som jag inte gjort på 2 veckor. så nu jädrar blir det att springa, för imorgon åker jag på cup i norrköping. är borta hela helgen. så himla skönt. slippa allt här hemma. jonna och lina ska också följa med och det är inte vanligt. bra brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0