dagarna glider

jag är väldigt seg, jag vet. men nu ska jag försöka skärpa till mig. lite iallfall.slutade 20 över 12 idag och jag kan inte säga mer än göttmos. dom bombar oss med läxor också!men snart är 9an över och det ska bli så himla skönt. våra avslutningströjor kommer bli snygga.
fotbollen går bra, det rullar på. bollen rullar. jag springer. det är mycket fotboll nu.
måndag: träning
tisdag: träning
onsdag: pluggdag
torsdag: träning
fredag: match med östgöta
lördag: hoppas på fest
söndag: internmatch


nästa onsdag kör vi också på skol dm. i ryd också, änu bättre.
men den här gången har jag inte jonna andersson vid min sida. vi sitter typ ihop när vi spelar cuper i ryd.
men nu blir det andra bullar. hon är min fiende på onsdag.
föresten så har jag har inte nämnt något om sälen heller. tänker ta det väldigt kortfattat, HUR BRA SOM HELST!
bilder kommer när jonna har tid att skicka dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0