det kommer och går

igår var jag i linköping, handlade det jag behövde. en ny skiddress till sälen, en mössa som passar såklart. ett underställ fick jag med mig hem också. ett par nya vita tygskor fick plats på skohyllan också tänkte jag. och lite smink fick jag med mig hem i bakfickan. på kvällen åkte jag till jonte där också jakob va. dom killarna är bäst, utan tvekan. efter ett tag kom även johanna också.  jakob och ida är bra på att äta. säger inget mer. mysig kväll i jontes hus.

det är redan måndag och jag åker på onsdag morgon. tidigt. men guuuud va skönt det ska bli. jonna sms imorse och sa att dom redan skulle ut i backarna kl halv 9. det är inte dåligt. jag är avundsjuk. men snart är ida också uppe.
jonte och rikard är också där uppe så blir att träffa dom mupparna med.
nu åker jag till eeemp, sen åker vi in till mjölby en stund. senare ikväll blir det linköping för våran del tror jag.
ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0