det rullar på

jag är inte snabb. jag vet. men har två prov den här veckan, två matte läxor, engelska, svenska och sen ska vi läsa i både engelska och svenska. så ida hinner inte med. tyvärr. men på fredag efter skolan uppdaterar jag igen. hoppas jag iallafall. kanske slänger in ett snabbt inlägg imorgon efter skolan också. för imorgon blire handbolls dm hela eftermiddagen. eller från kl 11. är de eftermiddag? skitsamma. vi spelar mot ekholmen och berseliusskolan. och jag är taggad. PÅ HANDBOLL. de ni! det får ni inte uppleva så många gånger.
veckan har iallafall varit rätt bra. om man tar bort pluggandet.

jonathan ericsson har blivit flätmannen
emelie qvist och jag har damp i skolan
linus aniander är väldigt bra
jakob nilsson har kommit tillbaka, tack gode gud.
felicia nilsson fortsätter att skratta
victoria gunnarsson gör mig glad
rikard lundin är väldigt trög
jonna nordqvist är roligast
jonathan gunnarsson låter mycket
vi har det rätt bra på vifolkaskolan

juste, jag har valt till gymnasiet nu med. John bauer som första och andra val. tbs som tredje val.
så jag hoppas jag kan få se mina mjölby bruds lite mer framöver, tack.
/ idalouisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida olofsson är bäst

2009-02-14 @ 18:19:04
URL: http://jonnanordqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0