ida med den svarta mai dräkten

den här damen är en dålig dam, hon uppdaterar inte sin blogg och det är trist. så jag tar åt mig och skriver lite åt henne, jag vet inte så mycket om vad hon har gjort idag men jag ska göra mitt bästa.
först var hon i skolan och det var ganska slappt, det gillar ida. och hon gillar idrott också men idag var det dampgympa, alla var tjuriga typ.
efter skolan tog hon tåget in till mjölby och solade, väldigt skönt tycker hon. hon har inte gjort så mycket idag mer utan att hon har pluggat lite. det var tänkt från början att hon skulle ha gått ut och hurtat men det orka hon inte, seg som hon är. nu sitter hon nog och kollar på oc eller skriver fysik. men vad vet jag.

/ victoria, nu mera en bloggpushare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0