mitt i prick

jag är lite seg. klaga inte victoria.
igår var det nationella i svenska, inte så svårt som jag trodde. faktist.
imorgon är det också i svenska men då uppsatts på 3 timmar, good luck!
varför så länge egentligen? jobbigt ju. jag kommer inte kunna sitta still. som jag aldrig kan annars på en vanlig lektion.
men med mitt godis och cola ska jag nog kunna fixa det.
igår kolla vi också teater, den dög och sög. där satte jag den,mitt i prick! 
efter det blev det stan med jonna och victoria. myspys. hitta ett par jeans leggings och det är jag glad över. och jag vet, jag är snabb på att bestämma mig. juste, vickan lärde mig ett nytt ord igår. avunda, varför ska man kunna ett sånt ord för? har aldrig hört de innan. onödigt.
idag träna vi till handbolls dm. och ida ska vara med. springer där på kanten som en galning. det här ska bli kul. och föresten så saknar jag handbollen lite. eller rätt mycket. iallfall när man spelar såhär. men hinner inte med. för om jag skulle, så hade jag aldrig slutat. så jag struntar i den diskutionen nu.
ciao, ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0