cup i norrköping

och vi går på cup. NT cupen. fredag-söndag. vi bor på en fritidsgård, precis som förra året. najs. just nu sitter jag in marias house. precis varit och handlat godis,chips, dricka och bananer. juste, man får inte glömma energidrycken. varför känner jag mig alltid så onyttig när jag handlar med maria? bra fråga. tycker jag. snart hoppar vi in i linas lilla bil och sen kör vi mot norrköping. jag och jonna a kom i samma lag. jag gillar det. vi har 3 lag och 5 matcher var. så nu blir det att spela fotboll. nu väntar pizzan uppe i norrköping, och iår fuskar vi inte på pizzatävlingen, tack. inom parantes så vann jag förra året. jag har vinnar huvud, bara så ni vet.
den här helgen ska jag ha kul. vi ses på söndag blogg.
adjööö, ida


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra spelat, ida! :)

2009-02-08 @ 20:12:41
URL: http://annyamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0