5

jag har lovat. nu ska jag inte ge upp. inte för lätt iallfall. ida is back!
tillbringat min dag med min emelie, film och så. måste säga att bröllops duellen var riktigt bra. om ni inte visste det så har jag och emelie den humorn. ikväll blir det trääääning för hela slanten igen. vi kör hårt vi. riktigt roligt att komma tillbaka till gamla laget. tror dom andra känner precis som mig. efter träningen blir det fääst hos jullan. som mitt horoskop sa, säg inte nej till fest. klart som fan jag inte gör. inte ofta det inträffar på en tisdag liksom.
bilder kommer imorgon. då blir det bildbomb!

min kära vän jonna andersson har precis varit på en turnering, nordisk flick som de sedan vann. jag måste bara säga att hon är så jävla grym! min vän. de ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0