6

bara för att det är dåligt väder så ska ida börja blogga igen. kan vara bra, kan va dåligt.
jag börjar med att berömma mig själv, jag har sprungit 3 dagar i rad plus ett litet fotbollspass med mina nära och kära killar. inte illa.
har precis varit ute och gått en runda på 1 och en halv timma med mamma också. ööööste ner när vi va halvvägs typ. så kan det också vara. man kan faktiskt inte ha tur hela tiden. snart åker jag till vallen och lirar lite boll med flicklaget, och fyfasen vad jag ska njuta. 4 träningar denna vecka sen på söndag drar vi till gothia med 92/93 laget. ååååh vad jag är taggad!
jag börjar räkna ner. som ni ser.

nu ska jag fika med la familia. vi hörs ikväll bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0