jag älskar vädret lika mycket som alla andra gör

det är tisdag, bara fem dagar kvar till mina maltatjejer kommer hem. och jag blir bara gladare för varje dag som går!
men mina dagar rullar på, bra väder, bra folk. jag klarar mig galant.
igår åkte nadine till kroatien,inte kul. vi va i skogssjön på kvällen och grilla lite godis och så. hade allmänt mysigt. jag sov hos lina skethöööl som nisse skulle sagt.
idag har jag tillbringat hela dagen i skogsjön med bra folk. jag trivs. imorgon drar jonna a och jag och badar nånstans,kanske. sen på kvällen drar jag och vickan in till linköping för att kolla på roligt folk som spelar fotboll.
juste,jag kan inte träna vettni. helvetes-jävla-skit, typ. så jag har varit ute och gått varje dag nu. cyklade en mil nyss med pappa också.hurtigt. JONNAS DATASTOL ligger inte högst upp på min lista just nu iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0