jag är dålig påååT

det har varit avslutningmiddag, jag grät.
det har varit världens bästa skolavslutning, jag grät.
sista gången jag gick i min skola innan jag fick lov, jag grät.
vi hade bästa skolavslutningskvällen, jag skrattade, jag höll tal, jag var lycklig.
syster tog studenten, hon var glad.
jonna och maria har åkt till malta, dom är glada. jag är ledsen. jag saknar dom redan, för mycket.
vi spelade match mot serieledarna, vi vann, dom förlorade. 6-3! vi var glada.
jag har varit på donken några dagar nu, det är gott.
jag har umgåtts med empan, det är fint.
jag har hunnit med ett par timmar med mjölby tjejerna, det är fint.
jag längtar som fan till gothia, vi ska spela på heden!!
imorgon ska det bli en linadag. imorgon ska jag kolla på fotboll i norrköping. jag är skadad så kan inte spela. jag kan inte ha på mig vanliga skor. min nya tränd är badtofflor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0