jag är rädd att bli ensam

klockan är lite över tre och jag ligger fortfarande i sängen. jag har blivit drabbad av en sjuka. som man blir nån gång varje år. feber, ont i halsen och förkyld. men var den tvungen att komma just denna vecka när vi slutar.
imorgon har vi maskerad i skolan, vi har dm match på kvällen. på onsdag har vi avslutningsmiddag på kvällen och på torsdag slutar vi. jag vill inte missa nått!
om jag spelar matchen imorgon kommer jag troligen vara sjuk på onsdag och torsdag.
om jag inte spelar imorgon kommer jag troligen vara frisk på onsdag torsdag.
VAD GÖR MAN?

jag kommer faktist sakna 9c. tro det eller ej men det kommer jag. jag kommer ill tjuta i kyrkan när vi sjunger 9ans sång.
jag kommer ill tjuta när vi äter avslutningsmiddagen på onsdagen.
jag har roligaste klassen, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0