veckan innan vi slutar

skolan är så jävla skön nu. vi har fasen roligare på lektionerna nu än vad vi har haft innan, lite bråk och så. vickan mot alla bara! och ida skratar, fillan också, och jonna lika så. jag kommer tamefan sakna min klass, fast den är som den är.
i fredags var vi somsagt hos sara. mysigt, riktigt mysigt! ni är underbara tjejer.
jag tog mitt första dopp i måndags, 1 juni. i victorias pool på håltimman.
idag, gjorde inte ett skit i skolan. bara skrattade och var allmänt dryga. (vickan var). kusinerna gunnarsson bara. sluta 20 över 12!
imorgon blir det fotboll eller volleybollturnering i skolan, hoppas på bra väder för då blir det fotboll!
snart åker jag till linghem och spelar östgötacupen. hoppas på vinst.

hos sara




hos victoria




vädret är bäst, mina tjejer är bäst.

Kommentarer
Postat av: ottosson

och du är snygg:)

2009-06-06 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0