helg igen

haha jag kan inte sluta skratta. jonna är så skön alltså. somsagt så har vi kul i skolan. idag satt vi och prata minnen i typ en timma. jonna och jag iallfall. vi har många minnen sen vi va små. från kojjor i skogen till prinsesspel. och sen får vi inte glömma fikat. det var en viktig del för oss. engelska nationella var idag också, hör och läs. och guud va jag hatar det.
nu är det helg och jag ska inte nämna nått mer om skolan.
började fredagen med att åka till mjölby med emelie och sola. ni ska bara se henne. hon är sjuk i hela huvet. vi har kul. inte bara lite heller. ikväll blir det bort till emelie och philip i think. imorgon ska släkten hit för att fira mig. 16 bast om sisådär 4 dagar nu och åker även till romme då. bra födelsedag måste jag säga.

saknar fotbollen så in i den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0