bra helg helt enkelt

jaha då var det söndag, den brukar vara tråkig och det har den varit tills nu. för snart ska jag ner och spela match. som jag inte gjort någon gång i år. tråkigt faktist. men nu jävlar är ida uppe på plan igen.
fredagen bestod av lite förfest hos jonna sedan in till emil i skge. bra kväll måste jag säga att det blev. mycket blandat folk och det är kul.
lördagen bestod av att GÅ från mjölby till skge med jonna. en mil, vi är hurtiga! och kolla fotboll. på kvällen blev det hem till jonnas hus där mina 3 satt och åt. ovanligt att dom äter menar jag. och jonna, hon tjata hela tiden om hennes mat, vad vi skulle äta på kvällen. gamen själv fick det hon ville. sen kom också david och nisse, blev kolla fotboll. sen var det bara vi 4 kvar igen. satt på jonnas altan med ljus. huset var kolsvart. och jag säger inte mer än sådär rädd har jag inte varit på länge. till och med nadine vart rädd. då är det läskigt! tillsut när vi skrikit klart så kom vi till slut in i huset. fyfan vilken kväll. väldigt rolig måste jag säga. ni är för bra tjejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen tjutande ida denna gång iaf (y)

2009-03-29 @ 16:22:28
URL: http://mariadavidson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0