Ett rätt annorlunda inlägg!

En chans. En enda chans, det är vad jag har fått. Så jag hoppas ni tycker om det & kommenterar mer än någonsin!  Jag skulle lätt kunna skriva ett inlägg lika långt som avståndet mellan mitt och Idas hem är om hur bra, snygg, söt, bäst denna människan är. Men jag antar att ni redan vet om det & att ni tar mycket väl hand om henne!
Jag tänkte försöka få utlopp för alla mina känslor med några få rader här under. I Hope you enjoy!

jag minns inte riktigt var jag träffa' dig först 
oavsett vad jag har sagt och oavsett vad du hört 
jag tror jag blev presenterad för dig av någon annan 
förmodligen min pappa, mamma eller hennes man 
hur som helst är det länge vår relation pågått 
fastän mitt jobb har förändrat vår situation något 
du har gjort vissa dagar bättre bara av att va' där 
och jag undrar faktiskt hur länge jag kommer vara kär 
säkert så länge jag lever - men det vet du väl 
när jag dör så finns du kvar, du är en del av min själ 
du har underlättat min väg i allt som har hänt 
och när jag tänker efter verkar detta förutbestämt... 

haha. Hoppas ni tyckte de va dugligt :) Simma lugnt så kanske vi hörs!  / Benjamin :)
Ps. Benjamintursell.blogg.se Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va söt han verkar ida!

2009-03-25 @ 22:09:37
Postat av: Anonym

haha nämen va kul att så många tyckte om det! ;D

2009-03-26 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0