dom dära

nu börjar jag bli skoltrött. men som victoria sa: victoria kona, ida nöt, jonna bock och felicia mupp så går skolan bra ändå. jag satt och tänkte på en sak på lektionen idag att när våran klass splittras så kommer det bli tråkigt. jag börjar gilla min klass oerhört mycket just nu. vi har så förbannat kul. att vi har! jag kan inte gå en dag i skolan utan att få ont i magen. för jag skrattar. det är sjukt. ni är för bra. mina killar är också sjukt jävla bra.
min vad har blivit lite bättre nu och det är positivt. börjar träna nästa vecka tror jag. jag har också börjat ett nytt liv. livet är att inte äta godis och gå ut och gå minst tre gånger i veckan. måste börja tänka på figuren. så nu ska jag gå ut och vandra med victoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0