helg och ingen fotboll

då var man skadad igen. denna gång i vaden. jag hatar sånt här. nästan mer än vad man kan göra. skulle spelat mot södra imorgon. men var tvungen att tacka nej och det gillar jag verkligen inte. derby ju. blir inget för min del. men på plats ska jag vara. att jag ska. sånt här får man inte missa. läkaren visste inte riktigt vad det var men vila skulle jag. får se hur länge jag står ut med den metoden. gillar den inte kan jag säga er. och det vet mina närmaste också.

igår vart det lite partaj. vi hade rätt kul. eller hur johanna? och man kan verkligen inte ha tråkigt med emelie. du är fan imig bäst.
nu blir det in till mjölby. hem till jonna där dom flesta tjejerna ska vara. länge sen jag träffa många av dom. och senare hoppas vi på fest.
var i linköping nyss och fick med mig tre par örhängen hem och converse skor. var bara tvungen att ha ett par. dom är fäääjna.
min mobil är sönder också så beställde en ny idag. om den fanns. ida håller tummarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0