jag kommer dö i förtid

igår var det första gången på lite över 3 veckor som ida hoppa i ett par fotbollsskor igen. skönt så in i.
men jag måste säga att jag hade gärna hoppat över den träningen för imorse när jag vaknade så kände jag att jag hade sträckt mig i ljumsken. varför drabbar det alltid mig? den som svarar rätt på den frågan är världsbäst.
tränade med östgöta idag, men som otur är fick jag hoppa av efter ett tag. kan inte springa. och just nu känner jag att de kommer bli värre imorgon. bara att börja vila igen. nej det vill jag inte föresten. jag hoppar det den här gången.
SKOLAN TAR DÖD PÅ MIG. vi har hur mycket som helst. den här veckan hade vi två prov och massa läxor. vi har tusen saker som ska vara färdiga innan påsk. jag kommer dö i förtid. jag lovar. det har jag redan räknat ut.
i helgen ska jag skita i allt pluggande och bara umgås med mina tjejer tror jag. emelie har åkt upp till värmland. hon ska vara där en vecka. så två helger och 5 dagar i skolan utan henne. inte kul. bara att bita ihop för snart är det lov.
imorgon drar jag en linköping med oskar och sara, fääjnt.
nu ska jag sätta på en film och gästen ikväll blir min bästa vän godis.
 jag är tjock.



you and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0