morgon människa?

klockan är 07.10 och ida är redan uppe. inte vanligt. hon brukar sova till hon verkligen måste gå upp för att hinna.
men denna vecka får inte bli en bara mjukis vecka som förra. det är tråkigt men skönt.
jag är glad att jag har jonte i min klass, han och jag har roligt på idrotten. när det är dans. det är sjukt hur mycket man kan skratta åt den mannen. han är inte dålig på att göra folk glada iallfall.
på måndagar har vi också träning i mantorp och det gillar jag. de vart inte så mycket träning igår för att det va fullt med snö när vi kom ner. men aa snöbollskrig tyckte inte madde var fel iallfall. den ungen! du får igen, bara så du vet.
imorgon står skol dm först på lappen. första matchen är mot norrköping kl 09.00. nu du christoffer, nu ska mantorp visa er. vi har faktist inte tränat ihop en enda gång. men vi kör ändå.
nu ska jag byta om och äta sen till skolan och ha nationella i svenska. kom igen ida och vickan!  / idalouisa


Kommentarer
Postat av: madde thaa maaaan

ida, jag skakar nästan av rädsla, du vet ju att du ändå kommer misslyckas, huhu

2009-03-03 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0