dagen efter

det är fredag. dagen efter valborg.
det blev en väldigt bra valborg om jag får säga mitt. det började med att ta bussen till orselius med brudarna. 10 st.
blev grillning, kubb, brunetterna mot blondinerna. och blondinerna förlora. sen började vi festa till det lite. med dans.
vid 11 åkte nadine sara jag och erra till mantorp. där det var fest hos jossan. med mycket trevligt folk. tack alla!

har legat ute i solen i 3 och en halv timma idag. hej ida. hej KRÄFTA. så varmt är det idag. 
snart åker jag in till linköping och äter med en tjej och tre killar. myyys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida Kräfta heter det :)

2009-05-02 @ 21:22:08
Postat av: AMANDA AVELÖV

Tack själv! :)

2009-05-04 @ 20:44:47
URL: http://amandaavelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0