hej jag heter ida och har kort hår

fyfaaan va jag hatar att klippa mig. jag klippte bort 3-4 cm men de känns som 20.
jag tror jag har tjutit minst 10 gånger på 1 timma. balen, skolavslutningen, allt? MITT HÅR ÄR KORT.
jag vet inte hur mycket jag hatar att ha kort hår. ta inte illa upp ni som har det för ni passar säkert i det. jag passar inte i de, inte en gnutta. okej, det var slitet. men vafan det tänker man väl inte så mycket på?
jag ångrar att jag klippt mig. men har inte gjort det på 1 år så det kanske va dags ändå. i 1 månad nu ska jag gå med bulle varje dag så ni kommer inte få se det. på balen om 1 vecka ska jag ha bulle och mjukis byxor. det är ungefär så fult mitt hår är nu. JAG SKA ALDRIG MER KLIPPA MIG! ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kalla inte ditt hår fult.

2009-05-06 @ 21:06:57
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Nadine

haha ida dååå, jag hade tyckt synd om dig om det verkligen hade varit kort men kan tyvärr inte göra det. Men det är ju synd att hela din sommar och gothia är förstört, jag hade ju sett fram emot att få ha lite roligt med dig!!

2009-05-06 @ 22:11:13
URL: http://nadinesincic.blogg.se/
Postat av: Anonym

ida dååå, jag hade tyckt synd om dig om det hade varit kort, men tyvärr kan jag inte det. men jag tycker det är synd att hela din sommar och gothia är förstört, jag hade ju sett fram emot att ha kul med dig ju!!

2009-05-06 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0