sälen, match och lite party. det gillar vi!

jag måste bara säga att jonna nadine och jag är bra på ibland. vi satt hela kvällen igår och planderade. om ni inte visste nått så ska vi tjejer, ungefär 14 st dra till sälen nån vecka i vinter sen. och jag längtar redan. det är så kul att bara sitta och planera. vi har redan kollat tåg, mat, boende, skipass och allt! jädrans så kul vi ska ha. som nadine och annie och dom som inte åkt förut. annie på skidor är nog rätt kul att se, eller vad tror ni?
kom precis hem från match, samling kl 9 imorse, sen åka till kimstad och spela match. 3 poäng fick vi med oss hem som tur var. 12-0. finns inte så mycket att säga om det. idas första seriemål kom idag!
ikväll drar jag ut på landet, eller landet och landet. jo fan det är landet. med 5 mjölby tjejer och massa killar. hoppas på en lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: daniella

Om jag nu är inräknad så längtar jag också till sälen (A)

Vilka ska till landet? :)

2009-05-23 @ 17:22:47
URL: http://daniiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0