you'll never see me cry

det är nästan en helt vanlig tisdag.
2-3 veckor kvar nu, det är som attans va "tiden går fort när man har roligt" eller hur är det man säger?
sluta klockan tjugo i två idag och det va riktigt fääjnt måste jag säga. nu när skolan är slut, det är då man börjar gilla den mer. inte bra. efter skolan åkte jag och köpte nya benskydd, och det behövdes kan jag säga er. dom gamla luktar tamefan inte gott. vet inte hur länge jag haft dom. för länge för att idas hjärna ska komma ihåg det iallfall. som jag hör dag ut och dag in. det blev att stanna och sola också, klart man ska vara brun när man ska ha en vit klänning på skolavslutningen. inget att ens fundera på för min del. påvägen hem åkte vi upp och köpta glass, mamma sara och jag. (bara för att magnus samuelsson var på macken och visa upp sig). han, stora han, långa han, kommer till en mack mitt i mantorp för att visa upp sig och lyfta vikter. men liksom varför komma till lilla mantorp? jag började skratta i skolan när jag hörde det. (ändå åkte jag dit). jag och syster tog en runda i spåret nyss också, skönt.
just nu ligger jag i sängen och läser lite spanska. om jag klarar dom två punkterna jag har kvar nu får ja sovmorgon på fredag. har det även på torsdag också.
mamma: men ida, kan du inte vara lite duktig att plugga en liten stund iallfall.
nu ska jag lyssna på henne, adiós amigos!



Kommentarer
Postat av: ottosson

mm puss på dig för du är så snygg!:) <3

2009-05-31 @ 00:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0