fredag, en lugn fredag

precis inne i en "lång helg" eller vad man ska säga. det är bara fredag och det känns oerhört skönt. både onsdag och torsdag har jag umgåtts med jonna. och tjejerna en del också.
ikväll åker jag till jonna igen tror jag. känns som jag bor där ibland. jag trivs hos min kusin, så är det bara. imorgon är det lördag och då börjar det med määtch i kimstad, samling 10 i 9.  fast jag måste säga att jag inte tycker det är så tidigt, för jag kan ändå inte sova på morgonen. juste, jag satte klockan på halv 10 i torsdags. jonna fick daaamp. ida skrattade. efter matchen imorgon blire fääst.

just nu kollar jag på high school musical 2. den är så jävla bra. faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0